Giulia i Stelvio „6C Villa d’Este“: Omaž oličenju elegancije

Boje i dizajnerski elementi nove verzije ograničene serije inspirisani su elegancijom modela 6C 2500 SS Coupe
  •    Giulia i Stelvio „6C Villa d’Este“ slave eleganciju, sportski karakter i porijeklo iz Italije, osnovne stubove DNK brenda Alfa Romeo.
  •     Ekskluzivne karakteristike podsećaju na neprocjenjivo istorijsko nasljeđe brenda i legendarni model 6C 2500 SS „ Villa d’Este“ iz 1949. godine.
  •     Istrajna privlačnost klasičnih Alfa Romeo modela i trenutne ponude data je u novoj reklami.

Novi Alfa Romeo modeli Giulia i Stelvio „6C Villa d’Este“ debitovali su oslanjajući se na neprocjenjivo nasljeđe ovog brenda i predstavljaju oličenje njegove elegancije. Odlikuju ih specifični tehnički i estetski elementi, a među njima i nasljeđena troslojna nijansa crvene boje Etna, kao omaž originalu iz 1949. godine. Boje i dizajnerski elementi nove verzije ograničene serije inspirisani su elegancijom modela 6C 2500 SS Coupe koji je Alfa Romeo proizvodio 1940-ih godina, autentičnim remek-djelom automobilske umjetnosti 20. vijeka. U izdanju „Concorso d’Eleganza di Villa d’Este“ iz 1949. godine, ovaj automobil je osvojio „Referendumski gran pri” - nagradu koju mu je publika direktno dodjelila, čineći ga vječnim sinonimom duha ovog događaja.

Ekskluzivna specijalna serija, puna raznih funkcija

Dnevna soba na točkovima opremljena je najboljim tehničkim funkcijama brenda Alfa Romeo, što za rezultat ima užitak u vožnji i udobnost, kako za vozača tako i za putnike. U ponudi je veliki izbor motora. Model Giulia je opremljen 2.2 Turbo dizel motorom od 190 KS ili benzinskom verzijom od 2.0 litre sa turbopunjačem i 200 KS, oba sa pogonom na zadnjim točkovima. Model Stelvio dolazi sa motorom od 2,2 litre sa turbopunjačem i 210 KS ili 2,0-litarskim turbo motorom sa 280 KS, oba u dizel varijanti sa prednjom vučom i četiri aluminijumska cilindra i koljenastim vratilom od ugljeničnih vlakana, uparena sa 8-stepenim automatskim mjenjačem. Osim lakiranja, specijalnu seriju odlikuju hromirani bočni prozorski okviri i lagane aluminijumske felne od 21 inča sa pet rupa na modelu Stelvio i od 19 inča na modelu Giulia. U unutrašnjosti se nalaze električno podesiva i zagrijana sjedišta od vrhunske bež kože sa izvezenim natpisom „6C Villa d’Este“ na prednjim naslonima za glavu. Komandna tabla se takođe ističe svojim vezenim detaljima i siluetom. Aluminijumska ručica mjenjača za automatski mjenjač takođe je dio standardne opreme. Naravno, vozila dolaze i sa ADAS sistemima drugog nivoa, kamerom za vožnju unazad sa dinamičkom mrežom, prednjim i zadnjim senzorima, bežičnim punjačem i vratima prtljažnika sa automatskim upravljanjem.

Izrada i posvećenost detaljima

Model 6C 2500 SS „Villa d’Este“ bio je jedan od poslednjih modela brenda Alfa Romeo proizvedenih sa lestvičastom šasijom koja je odvojena od karoserije. Proizvedeno je samo 36 ovih vozila, svako drugačije, izrađeno po mjeri prema željama kupaca i inspiraciji graditelja karoserije. Idealan primjer italijanskog znanja, neponovljive izrade i posvećenosti detaljima, a sve se to i dalje vidi u modelima brenda Alfa Romeo, kako bi bili oličenje njegovih vrijednosti prefinjenosti i prepoznatljivosti fraze „Made in Italy“.

Legendarna lokacija, kreira dio istorije brenda

Veza između brenda Alfa Romeo i Villa d'Este započela je dubokom povezanošću Milana - rodnog mjesta brenda Alfa Romeo - i jezera Komo, salona aristokratije tog grada i izloga za italijansku izvrsnost širom svijeta. Ta ista veza izdržala je test vremena i ostala postojana do dan-danas. Čak i kada se fokus svijeta automobila preusmjerio na masovnu proizvodnju i kada je „Concorso d'Eleganza“ postao blistavo sjećanje na doba koje se više nikada neće vidjeti, Villa d'Este je svoju privlačnost pozajmila fotografskim sesijama, događajima, prezentacijama i okupljanjima gdje su starinski i koncept automobili marke sa amblemom zmije dobijali prestižne nagrade.

Istrajna privlačnost

Takvo bogatstvo funkcija i značaja zahtjevalo je odgovarajući medij za emitovanje: novu reklamu za ovu posebnu seriju. Reklama koju je napravila kompanija Mercurio, a režirao Marko Đentile (Marco Gentile), povezuje prošlost i sadašnjost, kako bi potvrdila njihovu povezanost i istakla trajni odlični osjećaj vožnje Alfa Romeo vozila.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *