Svi detalji o potpuno novoj Fiat Grande Pandi – za manje od godinu dana stiže na BiH tržište! 

Ljubitelji talijanskih automobila, posebno Fiat Pande koji se kroz njezinih nekoliko generacija broje u milijunima, dobit će razlog za novo zadovoljstvo. I to doslovno veliko jer stiže – Fiat Grande Panda!

Fiat je spremio oživljavanje marke Panda, a s tom su informacijom u javnost bili izašli još ranije, kad su predstavili čak pet radikalnih koncepata zasnovanih na ideji Pande, ali i bez pretjerano mnogo ostalih  poveznica s nekadašnjim popularnim modelom. Pet modela, koji će u budućnosti proširiti gamu Fiata i uvesti marku Panda u novo doba, dolazit će kao gradski automobil, pick-up, fastback, SUV i kamper. Prvi od njih, o kojem je otkriveno nešto više, jest SUV B-segmenta, nazvan Fiat Grande Panda.

Sada, pak, u sklopu svečanog obilježavanja 125. rođendana marke, Fiat otkriva i nešto više pojedinosti o tom automobilu. Kažu da je utemeljen na tri ključna stupa: talijanskom dizajnu, globalnoj platformi te lokalnoj relevantnosti. Vrijednosti koje ga izgrađuju su održivost, uključivost i jednostavnost, jednako kao i ljepota te inspiracija Pandom iz 80-ih godina prošlog stoljeća.

Fiat je objavio detalje, ali i fotografije unutrašnjosti potpuno nove Grande Pande, a koja bi trebala postići veliki uspjeh.

Prve fotografije i informacije o novoj Grande Pandi su objavljene prije mjesec dana, a sada znamo sve detalje o potpuno novom modelu koji stiže na BiH tržište u prvoj polovini 2025 godine. Podsjetimo se, nova Fiat Grande Panda će biti dostupna u električnoj, ali i puno pristupačnijoj hibridnoj izvedbi čije bi cijene trebale startati ispod 40.000 KM.

No neka vas ne buni ta cijena jer je Grande Panda sada vozilo koje je dugo gotovo četiri metra, što je ustvari za klasu veći nego prijašnje generacije ovog modela. No Fiat se potrudio i napravio odličan dizajn, s mnogobrojnim retro detaljima, kako izvana, tako i iznutra.

Unutrašnjost je moderna i potpuno digitalna a dolazi s 10-inčnim digitalnim instrumentima i 10,25-inčnim multimedijskim zaslonom, a desno od njega je otisnuta silueta originalne Pande iz 1980. godine. Detalj po kojem su do sada bili poznati Jeep modeli. Za pohvalu su i dalje odvojene komande klimatizacije od zaslona, a sviđa nam se i fizička tipka za isključivanje zvuka za upozorenje na brzinu, koja je smještena u središnju konzolu, tik do one za isključivanje sistema za zadržavanje unutar trake.

Tu je i malena ručica automatskog mjenjača, a u unutrašnjosti se dobiva ukupno 13 litara prostora u pretincima. Ispred suvozača je zatvoreni pretinac napravljen od bambusovih vlakana, a dodatno se i na standardnom mjestu nalazi pretinac za rukavice.

Također, Grande Panda uvijek dolazi u konfiguraciji s 5 sjedišta, a prtljažnik nove generacije ima osnovni obujam od 361 litre, što je preko 50% više nego kod obične Pande. A uz to je više prostora i u kabini. A uz zanimljiv dizajn, Grande Panda bi stvarno mogla biti sljedeći veliki hit!

 

Iako su zadržane sve osnovne dizajnerske crte tako da je automobil, odmah, na prvu, itekako prepoznatljiv, činjenica jeste da on raste do dužine od 3,99 metara, da dolazi s petoro vrata i isto toliko sjedišta. Oznaka Grande je vrlo prikladna jer je ovaj model velikih 35 centimetara dulji od Pande koju – neće zamijeniti. Riječ je o novom automobilu, o Pandi koja je odrasla, koja postala silno polivalentni automobil. Bila je to ona istina i prije – nema toga što se u Pandu ne bi moglo ugurati – ali sada je to podignuto još i na višu razinu.

Kao se može vidjeti i s priloženih fotografija, a to i sam Fiat kaže – neke od dizajnerskih karakteristika Grande Pande preuzete su s Pande iz 1980-ih godina, čak postoje jasne estetske reference na verzije 4×4. Na neki način kao da Grande Panda sublimira specifikacije niza generacija tog automobila i daje ih u jedinstvenom, novom izgledu. Sve Pande za Pandu budućnosti.

Odmah će uz benzinsku klasiku biti spremne hibridna i električna verzija. Istina, najlakše je zaviriti kod ostalih modela iz FCA grupacije, primjerice najmanjih Jeepova, pa se i tu mogu pronaći odgovori o npr. električnim motorima, dok je Panda i danas u svom standardnom izdanju – hibridna.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *